haylinn

Alla inlägg under augusti 2013

Av Haylinn - 18 augusti 2013 05:45

Hej, jag är övertrött nu C: orkar inte gå och lägga mig :DDDDDD klockan är 05:45 men nejnejenjnejnejenejnejnejejnejenjenjejnenjenj jag ska va uppe MAHIKA1233 (min kompis) gick och la sig kl 04:30 D: jag ba NEJENJENNEEHNHENEJHENJENJHENJH D: hon ba JOJOJO XD D: forever alone C: lalalaalllalla jag är tråkig XD så jag kan visa den snyggaste simsgubben jag någonsin gjort :3 :   (sarkastisk XD) visst va den fin? C: jajajajaj hejdå nu ska jag spela msp D;

Av Haylinn - 16 augusti 2013 21:28

Hej, som många vet via msp så har jag varit i Tokyo (Japans huvudstad) nyligen.

Det var ganska många som ville att jag skulle visa vad jag köpte där så här är bilderna:

 

Köpte två skal (:    


Lite sudd som jag hittade billigt XD  


En "Neko Tamago" Vilket betyder katt ägg på japanska.  

En liten sak man kan sätta på kläderna c:  

Mynten i japan xD  

Och de 2 snäckorna jag hittade sjöstjärnan hittade min pappa sen torkade han den XD D:  

Hejdå c:

Av Haylinn - 15 augusti 2013 19:44

TACKACACKACTACAKTCATAKTCKATCAKTACKTACKCTACKTACK 

 

Av Haylinn - 14 augusti 2013 18:07

     

Ovido - Quiz & Flashcards