haylinn

Alla inlägg under juli 2013

Av Haylinn - 29 juli 2013 15:54

))(( Lisaluna ))(( grattis (:

 

Av Haylinn - 28 juli 2013 18:09

yaaay, är halvvägs till level 17 nu :3 det är erat fel!!! ♥♥♥♥♥

   

Av Haylinn - 19 juli 2013 17:24

Hej ni ville veta vilken låt det är i min video som vart så himla känd på msp :P :

Så orginal låten är:


Kan ni hålla er lugna om det nu? ^^

Av Haylinn - 19 juli 2013 16:56

Hej c:, jag hade tänkt börja med en sak som heter dagens moviestars x3 det innebär att dom som vill vara det säger till mig på msp så skriver jag erat namn på en lapp sen lottar jag två stycken c: Okej dagens är sufus 123 och svart123A c:     

dom är snälla >:c :3 jaja det var dom x3 HEJDÅ <3

Av Haylinn - 19 juli 2013 15:22

Två nya looks, love it? ♥

 

 

Tack om ni love itar ;*

Av Haylinn - 18 juli 2013 18:33

Hej, mina äldsta vänner på msp vet säkert att det är jag som var Death_is_near.(Andvändaren i level 22 som blev försvunnen) Och jag hade tänkt berätta allt nu..Jo, det började såhär: Haylinn var min första andvändare och lyckades få henne till level 4 men sen ville jag göra en ny gubbe helt plötsligt, den hette Death_is_near, jag levlade hyfsat snabbt på henne och så (:   

   Ni som inte tror mig.. x_x

Japp, det var hon när hon va level 6! Populariteten ökade..  

Och allt var bra tills jag blev ungefär level 17..Det var då jag började få mycket, MYCKET hat..  

Det var som att hatet tog över..inte så kul att bli igenkänd när man gick in i gallen som mobbare även fast jag inte var det  

Hejdå Death_is_near

 

Sen nästa dag skickade happysunny (klasskompis) ett sms till mig och frågade vad som hänt med gubben jag sa

att den bara var anmäld..Jag har det mycket bättre på andvändaren jag har nu: Haylinn..Tack för att ni respekterar det jag skriver♥

//Haylinn

Av Haylinn - 17 juli 2013 22:25

Hej, jag tog lite bilder när jag var i skate park för ett tag sen, och då ville några va me :) <3        

//Haylinn

Av Haylinn - 17 juli 2013 14:48

Hej, jag är en helt vanlig tjej på moviestarplanet som nyss blev level 16 ^^   ..bevis owo, okej sak samma, det var några som ville att jag skulle skaffa en blogg där jag berättar om mig själv ^^ Jag är 12 år, jag är inte svensk ^^, hatar fisk och justin bieber owo!

Hejdå //Haylinn 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards